dissabte, 17 de gener de 2009

Galetes de canyella


INGREDIENTS: surten unes 50 galetes
250 g farina
110 g mantega
130 g sucre
2 rovells d'ou
canyella en pols

COM ES FA?
- Barreja la mantega estovada amb el sucre fins a obtenir una crema fina.

- Afegeix els rovells un a un sense deixar de remenar.

- Afegeix la farina a poc a poc fins a aconseguir una massa homogènia i tova, amassant lleugerament.

- Deixa reposar la massa, a la nevera, durant 10 ó 15 minuts.

- Encén el forn a 180ºC.

- Estén la massa sobre el marbre enfarinat o sobre el paper de fornejar. No facis les galetes gaire primes.

- Fes la forma de les galetes, espolvoreja amb canyella, i posa-les al forn, a 180 ºC, durant 10 minuts, al final posa una mica el grill.

- Posa-les en una reixeta per refredar.

COMENTARIS: recepta de bocados dulces y salados

2 comentaris:

Jo mateixa ha dit...

Si que s'assemblen molt a les q jo he posat al meu blog.
La propera vegada probaré aquestes per veure com queden.

kalidoscopi ha dit...

A mi em van agradar molt, jo provaré les teves.