divendres, 2 d’abril de 2010

Home Bread Baguette i pa bàsic

Avui estreno la panificadora que m'ha regalat el Miquel en el meu 49è aniversari.
Per anar-la coneixent he fet la recepta de pa bàsic, sense afegir-li cap llavor ni ingredient addicional. Només s'han d'afegir els ingredients en l'ordre i quantitat que s'indica i programar. Les mesures són les dels estris que venen amb la màquina, així si dic cullerada de cafè, no em refereixo a una culleradeta normal de cafè, sinó a la mesura que em vé amb la màquina.

INGREDIENTS per a pa de 500 g:
Oli: 3,5 cullerades cafè (jo he posat d'oliva 0,4º)
Aigua: 190 ml.
Sal: 1 cullerada cafè
Sucre: 2,5 cullerades cafè
Llet en pols: 1,5 cullerada sopera
Farina de força: 300 g
Llevat de forner sec: 1 cullerada cafè

COM ES FA?
- Es posen tots els ingredients en la cubeta respectant l'ordre indicat més amunt.

- Es posa el programa 1, la durada és de 3.10 hores.

- Quan el programa acaba, es treu el pa de la cubeta i es deixa refredar durant 1 hora sobre una reixeta.