diumenge, 26 de setembre de 2010

"Gazpachejo" de poma

INGREDIENTS (per a una persona):
Dos tomàquets madurs (uns 300 g.)
Un tros de pebrot verd
Una poma verda (millor si és àcida)
1/2 dent d'all
Vinagre de poma
Oli d'oliva i sal
Unes torradetes o pa sec

COM ES FA?
- Pelem i tallem la poma en trossos petits.
- Tallem els tomàquets el pebrot verd i l'all en trossos.
- Ho passem tot pel minipimer. Afegim les torradetes o el pa sec en petits trossos i tornem a triturar.
- Afegim l'oli, la sal i el vinagre segons el nostre gust. Remenem bé i posem a la nevera perquè estigui fresc.

ANOTACIONS: Abans de posar la torradeta, ja m'havia quedat molt espés, com a mi m'agrada, tipus salmorejo, per això només he posat mig biscotte. He utilitzat una poma golden força verda perquè no en tenia d'àcides.

COMENTARIS: Aquesta recepta és de la L. de Sin 4. És molt bo.

2 comentaris:

Jo mateixa ha dit...

M'alegro que t'hagi agradat.
Jo l'he pres varies vegades aquest estiu xq és bo i refrescant i sobretot fàcil de fer.

kalidoscopi ha dit...

Si t'has fixat, les quantitats que tu poses per a 2 persones, jo les he posat per a 1 persona. Això si, com a plat únic.