dilluns, 18 d’octubre de 2010

Pizza de pernil i plàtan

Ahir tenia uns plàtans que s'estaven posant massa madurs i se'm va ocórrer que si la pizza de pernil i pinya és bona, perquè no havia de ser-ho la de plàtan i pernil....... I vaig improvitzar:

INGREDIENTS:
massa de pizza
salsa tomàquet
pernil dolç
plàtans madurs
formatge ratllat
orenga

COM ES FA?
- Encenem el forn a 180ºC.

- Sobre la base de la massa de pizza (que pot ser feta a casa o comprada) escampem salsa de tomàquet.

- A sobre hi posem el pernil tallat a trossos petits i distribuït per tota la superfície.

- A continuació tallem el plàtan a rodanxes no gaire fines i el col·loquem al damunt del pernil.

- Finalment hi escampem formatge ratllat i orenga.

- Posem al forn (només escalfor per baix) fins que la pizza estigui cuita, en el meu forn triga uns 15 minuts.

- Treiem del forn i servim.

2 comentaris:

Jo mateixa ha dit...

Qué bona!! qué original!!!
Joooor, jo en vull...!!!!!!

kalidoscopi ha dit...

Aquesta si que la vaig provar i és molt bona. Ara, això si, t'ha d'agradar el menjar agridolç.