dilluns, 1 de novembre de 2010

Bizcoboles - cervells de rata

INGREDIENTS:
restes de pa de pessic
llet condensada (o formatge crema tipus Philadelphia)
xocolata fondant
margarina
anous
confeti de sucre o similar per als ulls
ametlla crua

COM ES FA?
- Triturem les restes de pa de pessic (com que a casa no en sobra mai de pa de pessic, he hagut de fer-ne un especialment per a les bizcoboles, no m'he complicat gaire, he fet el de xocolata en 5 minuts).

- Barregem el pa de pessic amb una mica de llet condensada fins a obtenir una massa que es pugui manipular.

- Agafem porcions de massa i anem fent boletes allarguissades no gaire grans.

- Desfem xocolata fondant amb una mica de mantega al microones i  banyem les bizcobolas. Posem a sobre d'un tros de paper de fornejar perquè es vagi assecant la xocolata.

- Quan encara està desfeta la xocolata, posem mitja anou en la part de dalt de la bizcobola, simulant un cervell, i dos confetis a la part de davant simulant els ulls, i dos trossets d'ametlla a la part de dalt simulant les orelletes de la rata.

- Posem a la nevera perquè acabi de solidificar la xocolata.

- Servim en motlles de paper per a trufes.

2 comentaris:

Jo mateixa ha dit...

Has de posar la foto, que em costa una mica imaginar com queden.

kalidoscopi ha dit...

Les haig de tornar a fer perquè em pensava que havia fet la foto i m'hi vaig oblidar.