dimecres, 17 de novembre de 2010

Pa de sègol (centeno)

INGREDIENTS:
240 ml. aigua
2 culleradetes de cafè de sal
100 g farina de sègol
500 g farina de blat
1 sobre llevat sec de forner

COM ES FA?
- Posem a la panificadora (Home Bread Baguette, de Moulinex) els ingredients en l'ordre indicat a dalt.

- Jo he posat el programa d'amassat i llevat (núm. 13: 1 hora i 25 minuts) perquè després el volia coure al forn en cassola de pirex.

- Passat el temps, embadurnem la cassola de pirex amb oli, i posem la massa.

- Encenem el forn a 200ºC i deixem coure fins que estigui rosset, jo una hora.

3 comentaris:

Jo mateixa ha dit...

has aconseguit que per fi la crosta et quedi dura???

kalidoscopi ha dit...

No, que va. Vaig llegir en un blog que si ho feia en una cassola de pirex quedava la crosta dura, però ni així.
Seguiré provant.

Jo mateixa ha dit...

qué raro. En canvi, el que faig jo sense gluten ni llet ni llevat, em queda amb la crosta supercruixen fins i tot si el congelo.