diumenge, 23 de gener de 2011

Abadejo amb formatge crema


INGREDIENTS:
Lloms d'abadejo
1 terrina de formatge crema (tipus Philadelphia), jo l'he posat de fines herbes
200 ml. de crema de llet
100 g xampinyons tallats a làmines
sal, oli,
farina o pa ratllat per arrebossar

COM ES FA?
- Eixuguem una mica els lloms d'abadejo amb un paper de cuina per evitar que tinguin un excès d'aigua i salem. Enfarinem i fregim en una paella amb l'oli calent.

-Quan estan fets, els treiem del foc i els col·loquem sobre una safata que pugui anar al forn.
    - Rentem els xampinyons i els tallem a làmines. Els fregim amb una mica d'oli i reservem.

    - Posem la crema de llet a escalfar al foc, i en ella anem desfent el formatge crema ajudant-nos d'una cullera.

    - Quan està desfet, aboquem la salsa per sobre del peix i els xampinyons. Jo he posat formatge a les fines herbes però, si el posem natural, podem posar per sobre una mica d'herbes.

    - Posem al forn uns minuts perquè s'acabi de fer el peix.

    - Treiem del forn i servim calent.

    COMENTARIS: també es pot fer amb bacallà.

    2 comentaris:

    Jo mateixa ha dit...

    Crec que és un peix que no he tastat mai. De fet tampoc recordo haver-lo vist a la meva peixateria. Ja m'hi fixaré quan hi vagi per provar-lo.

    kalidoscopi ha dit...

    Als nens els hi va agradar molt. Jo el vaig comprar congelat al Mercadona.