dijous, 10 de març de 2011

"Coñiños"



INGREDIENTS: (per a unes 37 galetes)
75 g de mantega
95 g de sucre
1 ou
25 ml de llet
237 g de farina de rebosteria

COM ES FAN?
- Encenem el forn a 200ºC (dalt i baix).

- En un bol es barregen tots els ingredients (la meitat de la farina) i anem amassant amb les mans. A poca poc anirem afegint la resta de la farina fins que acabem d'incorporar-la total

- Amassem fins a aconseguir una massa suau, que no s'enganxi a les mans. Si veiem que necessitem més farina n'afegim una mica més.

- Preparem la safata del forn i la folrem amb paper de fornejar.

- Anem agafant petites porcions de la massa i anem fent boletes que aixefarem. Les posem damunt la safata del forn.

- Amb un ganivet, fem una incisió al mig.

- Fiquem al forn, a 200ºC, fins que estiguin lleugerament daurades, jo les vaig tenir uns 15 minuts aproximadament amb escalfor a dalt i a baix.

COMENTARIS: Recepta trobada a Las libretas de Calohe


2 comentaris:

Jo mateixa ha dit...

No se si deuen ser com els Conyitos de salamanca que et vaig portar al estiu???
Ja m'ho diràs.

kalidoscopi ha dit...

No són ben bé iguals. Els de Salamanca estaven fets amb ametlla i aquests no.
Crec que em quedo amb els que em vas portar, tot i que aquests també són bons.