diumenge, 6 de novembre de 2011

Galetes "de antaño"


INGREDIENTS:
125 g mantega
175 g farina de pastisseria
60 g sucre moreno
1 ou
1 culleradeta de canyella en pols
1 culleradeta de sucre avainillat
ratlladura d'una llimona

COM ES FAN?
- En un bol, barregem la mantega (jo l'he desfet al microones) amb el sucre moreno. Remenem.

- Anem afegint els altres ingredients (ou, canyella, sucre avainillat, ratlladura de llimon i farina), remenant cada vegada que introduïm un nou ingredient. Quan incorporem la farina, ho farem en vàries tongades, no tota de cop.

- Estirem la massa sobre el paper de fornejar de manera que quedi amb el gruix de mig centímetre aproximadament.

- Deixem reposar la massa a la nevera durant 1 hora aproximadament.

- Preescalfem el forn a 170-180ºC.

- Passat el temps, treiem la massa de la nevera i anem fent la forma de les galetes.

- Fiquem al forn durant uns 15 minuts aproximadament. Jo l'he posat amb escalfor a dalt i a baix, i al final, una mica escalfor a dalt i ventilador.

- Treiem del forn i deixem refredar sobre una reixeta.

COMENTARIS: Recepta trobada a Las libretas de Calohe. Són molt bones, em recorden molt a les galetes d'abans.

2 comentaris:

Jo mateixa ha dit...

Qué bones.
Veig que són sense llevat.
Miraré de fer-les tot i que no em quedin iguals.

kalidoscopi ha dit...

Són molt bones, Te les recomano de totes totes.