dimecres, 28 de desembre de 2011

Rap al forn


INGREDIENTS:
2 cues de rap més aviat grosses
3 tomàquets molt madurs (jo vaig posar dels que són per sucar pa)
19 ametlles torrades amb pell
1 got d'aigua
1 got (d'aigua) de vi blanc
1 got (d'aigua) d'oli d'oliva
1 cullerada sopera de farina
1 all
1 culleradeta de julivert
suc de mitja llimona
sal
2 patates grans

COM ES FA?
- Pelem les ametlles i els tomàquets, i fem una picada amb les ametlles, els tomàquets, l'all i el julivert.

- Afegim el vi blanc i incorporem la farina, si veiem que ens queden grumolls, els desfem amb una cullera.

- Un cop està la farina ben desfeta, afegim l'aigua, la sal, l'oli i el suc de llimona. Aboquem en la safata on posarem el peix per anar al forn.

- A sobre posem el rap, en cru.

- Pelem unes patates i les tallem a llesques no gaire gruixudes, que serviran per acompanyar el peix. Les posem dintre de la safata, ben sucades amb la salsa del peix.

- Fiquem el peix al forn, amb escalfor a dalt i a baix, a temperatura mitja, fins que veiem que el rap està fet i les patates cuites. Jo he trigat ben bé una hora perquè les cues eren molt grans.

2 comentaris:

Jo mateixa ha dit...

M'encanta el rap.
Però em fa molta ràbia que en compres un de gros i queda petit com una cueta de lluçet.
Aquest s'assembla molt a com el faig jo. De fet el pots apuntar pel dia que vingui a dinar, sols has de canviar la farina per farina sense gluten i ja te la porto jo. :-)

noe ha dit...

Que rico se ve este rape con lo que a mi me gusta una receta estupenda tomo nota besitos guapa