dijous, 2 de febrer de 2012

Quinoa amb verduretes

Basant-me en la recepta de quinoa amb verduretes de Sin 4, he fet la meva versió.

INGREDIENTS:
1 tasseta de quinoa
2,5 tassetes de brou vegetal (si no en tenim podem posar aigua)
1 porro
2 pastanagues petites
oli, sal

COM ES FA?
- Primer de tot, rentem la quinoa sota l'aixeta un parell de minuts per treure-li  bé la saponina i que no quedi amargant.

- En un pot, posem a bullir la quinoa amb el brou vegetal durant 12 minuts. Si veiem que ens falta líquid, anirem afegint.

- Mentretant, rentem el porro i les pastanagues i els tallem petits.

- En una paella gran, posem oli d'oliva i fregim les verdures durant uns quants minuts. Salem.

- Quan les verdures ja estiguin fetes, incorporem la quinoa (en el meu cas s'havia absorbit tot el brou i per tant no he hagut de colar-la), remenem i deixem que es cogui durant uns 3 minuts.

- Servim calent.

2 comentaris:

noe ha dit...

Decir quew la quinoa no la he probado nunca pero tengo muchas ganas de hacerlo y viendo esta receta tan rica sin duda lo voy hacer, se que me va a encantar besos

Jo mateixa ha dit...

Estic contenta que t'hagi agradat. A mi em va semblarl soseta el primer cop però ara ja m'encanta. I és tan sana!!!